Blog

Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

26. 3. 2024 13:01

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem Zásilkovna. Moje srdcovka. Cílem kampaně je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace startuje v Česku a následně bude pokračovat na Slovensku a Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.

Výběr konceptu “Moje srdcovka” pro nás byl jasnou volbou. Komunikační linka reflektuje poznatky z našeho výzkumu, týkající se pozitivního vnímání značky Zásilkovny na českém trhu. V tomto ohledu dopadla naše značka nad očekávání pozitivně. Toho si neskutečně vážíme a chceme toto vnímání podporovat i v budoucnu,“ komentuje Tomáš Bzirský, Head of Marketing Packeta Group.

„Zásilkovna za posledních 13 let prošla mnoha změnami. Z úspěšného ryze českého startupu jsme se stali globální logistickou společností. Podařilo se nám vybudovat lovebrand a zákazník je pro nás vždycky středobodem vesmíru. Naši zákazníci jsou zkrátka naší srdcovkou a my se každý den snažíme být tou jejich,“ dodává Bzirský.

Když jsme se v týmu zamýšleli, jaká emoce se nám nejvíce spojuje se Zásilkovnou, vyhrála to láska. Ne ale ta tradiční, řekněme “valentýnská”, ale podložená mnoha racionálními argumenty. Zásilkovna například neustále inovuje, má tisíce výdejních míst, rostoucí síť Z-BOXů, skvělou aplikaci a je na ni vždycky spoleh. A když během brainstormingu někdo řekl, že je Zásilkovna zkrátka srdcovka, byla to už k finálnímu konceptu relativně rychlá cesta,” říká Petr Král, CEO agentury Socialpark, která kampaň připravila.

Součástí kampaně Zásilkovna. Moje Srdcovka. je i série tzv. CGI videí, které s kampaní propojuje motiv srdce. Jedná se o v Čechách poměrně nový typ obsahu, který zvedl vlnu zájmu na našich sociálních sítích.

Možná jste také zaznamenali srdíčka valící se Prahou nebo instalaci Z-BOXu na Ještěd pomocí dronu a na chvilku jste se zamysleli, jestli se to opravdu děje…?

v CGI videích, která často až neuvěřitelně přesvědčivě kombinují reálný a virtuální svět, chceme mimo jiné ukázat, že i logistická firma umí poslat do světa trochu lásky, pozitivní emoce a zároveň pobavit.

Všechna videa najdete na našem Instagramu a o tom, jak vznikala, si můžete přečíst v rozhovoru se spoluzakladatelem agentury Socialpark, Petrem Králem.

Cílem kampaně je upevnit pozici Zásilkovny na trhu, a to skrze dlouhodobý koncept, který se bude promítat do klíčové firemní komunikace napříč celým rokem. Zásilkovna tím podporuje ideu, že i při výběru doručovací společnosti by zákazníci měli naslouchat svému srdci a volit značku, která je tomu jejich nejblíže.

Trefně je využito i motto kampaně, které vyzdvihuje červenou barvu jako barvu lásky a srdce, která je pro Zásilkovnu typická. Červená je barva lásky, červená je barva srdce, červená je Zásilkovna.

Kampaň je cílena primárně na online prostředí, ale doplněna bude v průběhu také outdoorovými aktivitami. Průběh kampaně doplní řada známých influencerů, kteří podpoří komunikaci na sociálních sítích za překvapivého využití nejnovějších technologií.

Kam dál?


Sdílet:

Rubriky